sad_pvnDMEs57q

 

----- به هیچ عنوان امکان تعویض یا کنسل کردن سفارش وجود ندارد ------

 

1- از کجا متوجه بشویم که سفارشاتمان ثبت شده است؟ 

 آخرین وضعیت سفارشات برای تمام کاربران قابل مشاهده است، لطفا به بخش حساب کاربری خود مراجعه کنید.

2- آیا برای خرید نیاز به دریافت موجودی است؟ 

خیر، خرید از سایت بوتیک آوینا به هیچ وجه نیاز به دریافت موجودی ندارد و موجودی ها به صورت برخط همگام سازی می شود، فقط روی کالا مورد نظر کلیک و در صورت موجود بودن کالا، مراحل ثبت سفارش را طی کنید.

3- حداکثر زمانی که کالا سفارش داده شده به دست مشتری میرسد چقدر است؟

ارسال سفارشات از طریق شرکت پست ایران انجام شده. پس از 48  ساعت از زمان ثبت سفارش با استفاده از کد رهگیری می توانید وضعیت مرسوله خود را در سامانه اداره پست به آدرس https://tracking.post.ir  پیگیری کنید. بین سه تا هفت روز کاری سفارش به دست شما خواهد رسید.

4- آیا امکان خرید عمده از سایت وجود دارد؟

امکان ثبت سفارش با تعداد بالا در سایت فروشگاه وجود دارد اما از آنجایی که ثبت سفارش به صورت سیستمی است تخفیف خرید عمده بر روی این سفارش وجود ندارد. برای آنکه از تخفیف خرید عمده آوینا برخوردار شوید با کارشناسان فروش و پشتیبانی سایت تماس حاصل کنید.

5- کد رهگیری مرسوله را چگونه به دست آوریم؟

در حال حاضر 24 الی 48 ساعت پس از خرید و تحویل بسته  به اداره پست، کد رهگیری مرسولات به شماره ای که در زمان ثبت نام در سایت وارد کرده اید پیامک می شود. دقت کنید برای آنکه کد پیگیری مستقیما در اختیار خودتان قرار گیرد حتما شماره ای را در سایت وارد کنید که متعلق به خودتان است و یا در اکثر مواقع در دسترستان باشد.

6- آیا در تمام ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

امکان ثبت سفارش در طول هفت روز هفته و 24 ساعت روز را برای شما همراهان عزیز فراهم می باشد.

7- راه های ارتباطی با کارشناسان فروش و پشتیبانی سایت فروشگاه آوینا چیست؟

تماس با شماره 01333520091 در ساعت کاری فروشگاه و پیام در واتس اپ به شماره 09914633989 و یا مراجعه حضوری به محل فروشگاه. مشتریان عزیز همچنین می توانند از طریق قسمت ارتباط با ما در سایت فروشگاه درخواست خود را ثبت کنند تا در زمان مناسب کارشناسان مربوطه با آنها تماس بگیریند.